Saturday 26 July 2014

"Kebaya Kacukan" di Mingguan Wanita Bil.1600 (18-24 Julai 2014)

Syukur kepadaMu Yang Maha Pemurah, Yang Maha Pengasih, Yang Maha Penyayang.

Dengan izinnya, karya kecil saya disiarkan di dalam Mingguan Wanita. Jika selama ini saya hanya membaca karya teman-teman, kini giliran saya mengambil tempat ruangan comel cerpen dalam MW itu. Semoga yang membaca mahupun yang terbaca suka.


Kebaya Kacukan itu tentang apa?

Ada rakan sekerja berkata, sangkakan hanya manusia yang ada kacukan, rupanya kebaya pun ada kacukan juga. Betul tu! Tetapi bagaimana kebaya itu dikacukkan?

Dapatkan MW Bil.1600 dan bolehlah baca. Cerpen itu pada mulanya hanyalah sebuah certot (cerita kontot. hehe) 5 muka surat dan apabila saya merancang untuk menghantarnya ke MW, saya kembangkan sikit sehingga 7 muka surat.

Jangan sedih-sedih baca cerpen ini,ya? Senyum dan ceria selalu.
Salam lebaran buat semua.

Dhuha Steffa-27 Julai 2014-  8.55am-


2 comments:

ssazma said...

kak, dh xde post " andai tersentuh cintamu"?

ssazma said...

kak, dh xde post "andai tersentuh cintamu"?